Buďte v obraze! Sledujte zpravodajství o aktuálním ekonomickém vývoji v tuzemsku i ve světě v sekci Novinky nebo se přihlaste k odběru našeho bezplatného Newsletteru.

MENU
Pojištění pohledávek | Prodej firem

Kdo rychle pomůže vaší firmě z nesnází? Hodinový manažer

Svět se mění každým dnem a již nikdy nebude takový jako před COVIDem. Události posledních tří měsíců proces změn neuvěřitelně zrychlily a všechny nás posunuly do situací, které jsme nezažili. Rychlost reakce a jednoduchost řešení jsou hlavní atributy, které dnes vítězí. Pronajměte si "hodinového manažera" a buďte rychlí a flexibilní i vy.

3.6.2020, Milan Žák

V ARFIN pracujeme v týmu lidí, kteří:

Jsme přesvědčeni, že můžete získat výhodu pro své podnikání, pokud využijete naše osobní zkušenosti formou manažerské výpomoci – pracovně tomu říkáme „hodinový manažer“.

Princip využití služeb externího odborníka je jednoduchý:

Na oblast, která vás ve firmě nejvíce trápí, si jednoduše pronajmete specialistu, seniorního profesionála. A to pouze na několik nutných hodin. Abyste se ubezpečili, že věci děláte dobře. Nebo jste zjistili, co a jak je potřeba změnit. Rychlá reakce a jednoduchost navrhovaných řešení je to, co se našim klientům osvědčilo.

V některých případech se z hodinového manažera stane „denní“ manažer. A to tak, že ho zákazník platí na jeden den v týdnu nebo v měsíci, aby vykonal přesně definovanou práci s předem domluvenými výstupy.

Výhody spojené s tím, že si nemusíte hledat zaměstnance na plný úvazek, ani není třeba vyjmenovávat.

Další nespornou výhodou je to, že „hodinový manažer“ za vás bez emocí provede lidsky nepříjemnou práci a vy si zachováte tolik důležitý pozitivní vztah ke svým spolupracovníkům. Zůstanete „oblíbení“.

Potřebujete změnit procesy, snížit počet lidí, předefinovat náplň pracovní pozice?

Hodinový manažer“ nemá pohled zatížený sentimentem k tomu, co bylo. Umí se racionálně podívat na problém, netrpí provozní slepotou typu „takhle to děláme už roky“. Také nemusí čelit syndromu „to už jsme zkoušeli a nejde to“, případně „tohle u nás nebude fungovat“.

Po krátké analýze situace (obyčejně v řádu desítek hodin práce) je jeho úkolem navrhnout postup k řešení, přednést ho majiteli a prodiskutovat výhody/nevýhody. Pokud je majitel s návrhem spokojen, může si odborníka najmout i na implementační fázi. A často i na fázi po zavedení, kdy se v řádu týdnů „vychytávají mouchy“ a dotahují detaily po změně.

My v ARFIN jsme lidé s mnohaletými zkušenostmi.

Nejsme „papíroví konzultanti“ nebo junioři s čerstvým razítkem na diplomu. Ale praktici, kteří již mají něco za sebou.

Mnozí jsme pracovali i v rodinných firmách, které mají svoje kouzlo a specifikum rodinného řízení a atmosféry. Nebáli jsme se založit vlastní firmu, riskovat svůj kapitál pro podnikatelskou myšlenku a vizi. Víme, že úspěch nepřijde sám a hned, ale že si ho musíte zasloužit. Musíte totiž postupovat podle plánu. A mít sebereflexi a pokoru.  A taky víme, že každý dělá chyby. Třeba tak, že postupuje:

V případě konkrétních dotazů se prosím obraťte na nás.