Sledujte aktuální info o ekonomických dopadech opatření přijatých v souvislosti s nynější pandemickou krizí pravidelně v sekci Novinky nebo si objednejte zasílání našeho bezplatného Newsletteru.
Svět se mění každým dnem a již nikdy nebude takový jako před COVIDem. Události posledních tří měsíců proces změn neuvěřitelně zrychlily a všechny nás posunuly do situací, které jsme nezažili. Rychlost reakce a jednoduchost řešení jsou hlavní atributy, které dnes vítězí. Pronajměte si "hodinového manažera" a buďte rychlí a flexibilní i vy.
Jsme přesvědčeni, že můžete získat výhodu pro své podnikání, pokud využijete naše osobní zkušenosti formou manažerské výpomoci – pracovně tomu říkáme „hodinový manažer“.
Na oblast, která vás ve firmě nejvíce trápí, si jednoduše pronajmete specialistu, seniorního profesionála. A to pouze na několik nutných hodin. Abyste se ubezpečili, že věci děláte dobře. Nebo jste zjistili, co a jak je potřeba změnit. Rychlá reakce a jednoduchost navrhovaných řešení je to, co se našim klientům osvědčilo.
V některých případech se z hodinového manažera stane „denní“ manažer. A to tak, že ho zákazník platí na jeden den v týdnu nebo v měsíci, aby vykonal přesně definovanou práci s předem domluvenými výstupy.
Výhody spojené s tím, že si nemusíte hledat zaměstnance na plný úvazek, ani není třeba vyjmenovávat.
Další nespornou výhodou je to, že „hodinový manažer“ za vás bez emocí provede lidsky nepříjemnou práci a vy si zachováte tolik důležitý pozitivní vztah ke svým spolupracovníkům. Zůstanete „oblíbení“.
“Hodinový manažer” nemá pohled zatížený sentimentem k tomu, co bylo. Umí se racionálně podívat na problém, netrpí provozní slepotou typu „takhle to děláme už roky“. Také nemusí čelit syndromu „to už jsme zkoušeli a nejde to“, případně „tohle u nás nebude fungovat“.
Po krátké analýze situace (obyčejně v řádu desítek hodin práce) je jeho úkolem navrhnout postup k řešení, přednést ho majiteli a prodiskutovat výhody/nevýhody. Pokud je majitel s návrhem spokojen, může si odborníka najmout i na implementační fázi. A často i na fázi po zavedení, kdy se v řádu týdnů „vychytávají mouchy“ a dotahují detaily po změně.
Nejsme „papíroví konzultanti“ nebo junioři s čerstvým razítkem na diplomu. Ale praktici, kteří již mají něco za sebou.
Mnozí jsme pracovali i v rodinných firmách, které mají svoje kouzlo a specifikum rodinného řízení a atmosféry. Nebáli jsme se založit vlastní firmu, riskovat svůj kapitál pro podnikatelskou myšlenku a vizi. Víme, že úspěch nepřijde sám a hned, ale že si ho musíte zasloužit. Musíte totiž postupovat podle plánu. A mít sebereflexi a pokoru. A taky víme, že každý dělá chyby. Třeba tak, že postupuje:
ARFIN s.r.o. 2019, Všetky práva vyhradené / S starostlivosťou pripravil AMDEN
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací
Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.